آموزش انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون

انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون

انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون اگرچه در آیفون می‌توان از فروشگاه iTunes نیز موسیقی خرید یا از اشتراک Apple Music برای پخش موسیقی استفاده کرد، اما انتقال موسیقی از کامپیوتر به آیفون و آیپد همچنان متداول‌ترین و محبوب‌ترین روش بین کاربران است. از مزیت‌های این روش این است که می‌توانید از یک آلبوم تنها موسیقی‌های مورد علاقه خود را به آیفون منتقل کنید و اینکه نیازی به اینترنت نخواهید داشت. همگام‌سازی (Sync) موسیقی با iTunes نیازمند غیر فعال کردن iCloud Music است که برای این کار باید به Settings > Music بروید و iCloud Music Library را خاموش کنید.

انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون پیش از شروع باید موسیقی‌های خود را از کامپیوتر به iTunes library اضافه کنید. برای این کار کافیست پس از اجرای برنامه iTunes، پوشه حاوی موسیقی‌های خود در کامپیوتر را کشیده و در این برنامه رها کنید. همچنین می‌توانید در iTunes روی منوی File، و سپس روی Add Folder to Library کلیک کنید و از پنجره باز شده پوشه حاوی موسیقی‌ها را انتخاب کنید.

 

برای انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون مراحل زیر را دنبال کنید.

1. در حالی که iTunes را اجرا کرده‌اید آیفون خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.
2. از منوی بالای صفحه سمت چپ روی آیفون خود کلیک کنید. در صورتی که بیش از یک دستگاه به کامپیوتر متصل کرده باشید، لیست آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. از لیست دستگاه‌ها آیفون خود را انتخاب کنید.
3. از منوی باز شده در سمت چپ صفحه روی Music کلیک کنید.

 

انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون

 

4.انتقال اهنگ از کامپیوتر به ایفون  در صفحه باز شده در سمت راست تعدادی گزینه برای انتخاب نوع همگام سازی (Sync) را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که می‌خواهید تمام موسیقی‌های موجود در library به آیفون شما منتقل شوند گزینه اول (Entire music library) را انتخاب کنید. اما اگر تنها یک یا چند موسیقی مشخص را می‌خواهید، گزینه دوم (Selected playlists, artists,…) را انتخاب و موسیقی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از اتمام روی Apply کلیک کنید.
با این کار، iTunes شروع به انتقال موسیقی‌های انتخاب شده به آیفون خواهد کرد و پس از اتمام پروسه انتقال، می‌توانید از برنامه Music در آیفون به موزیک‌ها گوش دهید.

 

آموزش افزودن فونت فارسی به اینشات 1403

 

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.