بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام |‌ روش‌های برگرداندن پیج

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر اخیرا اکانت اینستاگرام شما هک شده و به دنبال روشی برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام هستید، به جای مناسبی آمده‌اید! ما هر آنچه را که در مورد این وضعیت ناگوار بدانیم با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. صرف نظر از اینکه هنوز رمز عبور خود را دارید یا خیر، اگر سریعا اقدام کنید، این امید وجود دارد که بتوانید حساب خود را تا زمانی که هنوز کاملا حذف نشده است، به دست آورید.

 

بازیابی پیج هک شده اینستاگرام

گاهی اوقات نیز، اکانت اینستاگرام برخی کاربران هک می‌شود. در این مواقع باید هرچه زودتر اقدام کنید. زیرا اگر هکر ایمیل یا شماره موبایل را تغییر ندهد، می‌توانید برای بازگردانی و رفع هک اقدام کنید. طبق آموزش‌های قبلی از طریق روش بازیابی رمز عبور با ایمیل، دوباره پسوردتان را تغییر دهید. برای امنیت بیشتر رمز ایمیل را تغییر دهید و و روش تأیید هویت دو مرحله‌ای اینستاگرام را فعال کنید.

در صورت تغییر ایمیل پیج اینستاگرام توسط هکر در ابتدا و هنگام ورود به برنامه گزینه Get help signing in را انتخاب کنید و نام کاربری را وارد کنید. پس از وارد کردن نام کاربری گزینه ?Need more help را لمس کنید تا صفحه‌ای برای گزارش باز شود. در کادر اول آدرس ایمیل را وارد کنید. در کادر دوم به طور اختیاری می‌توانید آدرس ایمیل دیگری را وارد کنید.

اگر صفحه شما شخصی است و عکس شخصی دارید گزینه Personal accounts with photos of me را انتخاب کنید. برای صفحه شخصی بدون عکس گزینه Personal accounts without photos of me را انتخاب کنید. برای صفحه کاری و برند یا شرکت، گزینه Company or brand account را انتخاب کنید. در مرحله بعد گزینه هک اکانت My account was hacked را انتخاب و submit request را لمس کنید.

اگر مراحل را به درستی انجام دهید، پیام تأییدی را می‌بینید. با توجه به تغییر سیاست‌های اینستاگرام ممکن است متن این پیام برای همه کاربران یکی نباشد. این پیام ممکن است لینکی برای بازیابی رمز عبور به شما بدهد یا به شما بگوید باید چند روزی را صبر کنید.

 

از کجا بفهمیم هاید استوری شدیم ؟ آپدیت 1403

 

بازیابی پیج هک شده اینستاگرام از طریق برنامه

برای بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده از طریق خود اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و در صفحه اصلی، بر روی علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  2. از منوی باز شده، گزینه Setting را انتخاب کنید.
  3. در صفحه جدید، گزینه Security را انتخاب کنید.
  4. در این بخش بر روی گزینه Password ضربه بزنید.
  5. با ضربه زدن بر روی گزینه Password، کمی باید منتظر بمانید، تا اجازه‌ی تغییر رمز صادر شود.
  6. حالا صفحه برای ایجاد پسورد جدید برای شما نمایش می‌شود. در گزینه اول پسورد جدید و در گزینه دوم به منظور تأیید، پسورد جدید خود را مجددا وارد کنید.)
  7. حواستان باشد که رمز جدید شما باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا به راحتی قابل تشخیص نباشد یا از برنامه‌های احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنید.

 

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

 

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ایمیل امنیتی

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام در برخی موارد کار یک مقدار پیچیده‌تر می‌شود و شما دیگر نمی‌توانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. اما اگر هکر شما چندان حرفه‌ای نباشد با یک ایمیل از طرف اینستاگرام که حاوی درخواست تغییر آدرس ایمیل است، مواجه خواهید شد. تحت این شرایط، سریعا به ایمیل خود وار شوید، ایمیل ارسالی اینستاگرام را باز کرده و گزینه Revert this change را انتخاب کنید تا از تغییر آدرس جلوگیری شود. با چنین پاسخی، یک ایمیل دیگر از جانب اینستاگرام برای دسترسی به حساب ارسال می‌شود:

  1. ایمیل جدید اینستاگرام تحت عنوان Email Changed on Instagram برایتان ارسال می‌شود. (این ایمیل به شما اطلاع می‌دهد که آدرس ایمیل اکانت شما تغییر کرده است.)
  2. ایمیل را باز کنید و بر روی لینک Secure your account here ضربه بزنید.
  3. در صفحه جدید، اینستاگرام به منظور شناسایی عملکردهای انجام شده، اطلاعات را با شما در میان می‌گذارد. شما در این صفحه‌Username ، Email و Phone Number را مشاهده خواهید کرد، در صورت مغایرت روی گزینه No, Secure My Account ضربه بزنید. (به این معنا که اطلاعات درست نیست و باید از اکانت من محافظت شود.)
  4. اینستاگرام به پیرو درخواست شما، صفحه‌ای برای ایجاد رمز جدید نمایش می‌دهد. (رمز جدید خود را در گزینه‌ی اول و دوم وارد کنید و در آخر روی گزینه Submit ضربه بزنید.)
  5. اینستاگرام به منظور صحت اطلاعات، از شما می‌خواهید که پروفایل خود را بررسی کنید. روی گزینه Review Profile ضربه بزنید.
  6. در این مرحله با دقت اطلاعات خود را بررسی کنید، در صورت مغایرت آن‌ها را تصحیح کنید.

 

 

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.