edgeit
ادج ای تی » ترفند » بهترین هشتگ‌ های تیک تاک برای افزایش مخاطبان

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک برای افزایش مخاطبان

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک تمام شبکه‌های اجتماعی یک سری روند و ترفند دارند که می‌توان به‌کمک آن‌ها پله‌های صعود را طی کرد. آیا می‌دانستید ۸۰ درصد از افراد با استفاده از هشتگ توانسته‌اند در تیک تاک به وضعیت دلخواه خود دست یابند؟ اگر این موضوع برای شما هم اهمیت دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هشتگ‌های تیک تاک در سال 2023 آشنا کنیم.

لیست بهترین هشتگ‌ های تیک تاک

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک در ادامه هشتگ‌هایی را معرفی می‌کنیم که استفاده از آنها سبب می‌شود معروفیت بیشتری پیدا کنید. هم چنین مخاطبان بیشتری را جذب کنید. پس فراموش نکنید که از آن‌ها استفاده کنید.

 

tiktok#

foryoupage#

viral#

funny#

duet#

trending#

love#

memes#

cute#

comedy#

featureme#

repost#

savagechallenge#

tiktokchallenge#

new#

music#

recipe#

workout#

artist#

thisis4u#

happy#

followme#

CoupleGoals#

mexico#

gaming#

prank#

bts#

explore#

anime#

cat#

youhaveto#

quotes#

lifestyle#

motivation#

uk#

cooking#

photography#

tiktokindia#

dancer#

#۵mincraft

viralvideos#

slowmo#

fashion#

weirdpets#

korea#

weightloss#

jobtips#

fitness#

gym#

newrecipe#

diycraft#

lifehack#

singing#

#۵minworkout

mentalhealth#

basketball#

art#

storytime#

football#

nofilter#

life#

selfie#

model#

beach#

nyc#

baby#

funnyvideos#

nature#

howto#

animals#

beautiful#

like#

youhaveto#

behindthescenes#

dancelove#

featureme#

ootd#

tiktokfamous#

tiktoktrend#

amazing#

inspiration#

followfor#

followforfollow#

cool#

home#

drawing#

likeforfollow#

justforfun#

beautyblogger#

tiktokbrasil#

couplegoals#

usa#

foodie#

dadsoftiktok#

momsoftiktok#

soccer#

happyathome#

healthtips#

blooper#

هشتگ‌های تیک تاک فارسی

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک برای پیداکردن هشتگ‌های محبوب فارسی در تیک تاک، می‌توانید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که در محتوای مرتبط با فرهنگ و زبان فارسی به کار رفته‌اند. برخی از هشتگ‌های محبوب که در تیک تاک دیده می‌شوند عبارت‌اند از:

  • #persian: این هشتگ برای محتوای مرتبط با فرهنگ، زبان و هنر ایرانی استفاده می‌شود.
  • #iranian: مشابه #persian، این هشتگ برای محتوای مرتبط با ایران و ایرانیان به کار می‌رود.
  •  persiantiktok#: این هشتگ برای محتوایی که توسط کاربران ایرانی ایجاد شده و مخصوص تیک تاک است.

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک همچنین، می‌توانید از ابزارهای تحلیل هشتگ در تیک تاک استفاده کنید تا هشتگ‌های محبوب و رو به رشد را شناسایی کرده و از آن‌ها در استراتژی بازاریابی خود بهره ببرید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا هشتگ‌هایی را پیدا کنید که جزو بهترین هشتگ‌ های تیک تاک بوده با محتوای شما همخوانی دارند.

هشتگ‌های برتر تیک تاک

براساس اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، پربازدیدترین هشتگ های تیک تاک در سال ۲۰۲۴ به‌شرح زیر هستند:

  • #tiktok هشتگ اصلی برای محتوای مرتبط با تیک تاک.
  • #fyp یا #foryoupage برای دستیابی به صفحۀ «برای شما» و افزایش دیده‌شدن.
  • #viral استفاده برای محتوایی که هدف آن دستیابی به محبوبیت گسترده است.
  • #tiktokchallenge برای چالش‌های محبوب در تیک تاک.
  •  #love مرتبط با محتوای عاشقانه و احساسی.
  • #comedy برای ویدیوهای طنز و خنده‌دار.
  • #dance هشتگ محبوب برای ویدیوهای رقص.
  • #music برای محتوای موسیقی و ویدیوهای مرتبط با آهنگ.

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک در ادامه، به بررسی سایر هشتگ‌های برتر می‌پردازیم:

  •  #tiktokviral;
  •  #tiktoktravel;
  •  #tik_tok;
  •  #tiktoktraditions;
  •  #tiktokers;
  •  #lovegoals;
  •  #lovestory;
  •  #lovesong;
  •  #like;
  •  #likeforlike;
  •  #follow;
  •  #followme;
  •  #followers;
  •  #aesthetic;
  •  #viralpost;
  •  #foryoupage;
  •  #meme;
  •  #funny;
  •  #funnyvideos;
  •  #cute;
  •  #fun;
  •  #musically;
  •  #happy; #fashion.

هشتگ های میلیاردی تیک تاک

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک در تیک تاک، استفاده از هشتگ‌های محبوب و پربازدید می‌تواند به افزایش شانس دیده‌شدن محتوای شما کمک کند. در اینجا برخی از هشتگ‌هایی که بیش از یک میلیارد بار بازدید داشته‌اند را بررسی خواهیم کرد:

  • getrich# با بیش از 1.4 میلیارد بار بازدید: این هشتگ مرتبط با موضوعات مالی و ثروت است.
  • wealth# با 15.4 میلیارد بار بازدید: این هشتگ به موضوعات ثروت و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.
  •  businessman# با 2.4 میلیارد بار بازدید: این هشتگ برای محتوای مربوط به کسب‌وکار و تجارت استفاده می‌شود.
  • makemoney# با 5.8 میلیارد بار بازدید: این هشتگ برای پست‌هایی که در مورد کسب درآمد هستند به کار می‌رود.
  • millionaire# با 21.1 میلیارد بار بازدید: این هشتگ برای محتوای مرتبط با میلیونرها و ثروتمندان است.
  • entertainment# با 85.2 میلیارد بار بازدید: این هشتگ برای محتوای سرگرمی و تفریحی استفاده می‌شود.
  • motivation# با 374.3 میلیارد بار بازدید: این هشتگ برای محتوای انگیزشی و الهام‌بخش است.
  • success# با 45.3 میلیارد بار بازدید: این هشتگ برای داستان‌های موفقیت و پیروزی به کار می‌رود.

استفاده از این هشتگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را به گروه‌های بزرگ‌تری از مخاطبان برسانید و تعامل بیشتری در تیک تاک داشته باشید.

معروف‌ترین هشتگ‌ها در تیک تاک

در این قسمت از مقاله بهترین هشتگ‌ های تیک تاک به معروف ترین هشتگ ها در تیک تاک رسیده‌ایم که این هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را به گروه‌های هدف مرتبط برسانید و دیده شوید.

  1. tiktokchallenge# برای چالش‌های محبوب؛
  2.  tiktokviral# برای محتوایی که هدف ویروسی‌شدن دارد؛
  3. tiktoktravel# برای محتوای مربوط به سفر؛
  4. tik_tok# نسخه دیگری از هشتگ اصلی؛
  5. tiktoktraditions# برای محتوای مربوط به سنّت‌ها و فرهنگ‌ها؛
  6. tiktokers# برای جامعه کاربران تیک تاک؛
  7. lovegoals# برای اهداف و آرزوهای عاشقانه؛
  8.  lovestory# برای داستان‌های عاشقانه؛
  9.  lovesong# برای آهنگ‌های عاشقانه؛
  10.  like# برای جلب توجه و لایک؛
  11. likeforlike# برای تبادل لایک؛
  12.  follow# برای افزایش دنبال‌کننده؛
  13.  followme# دعوت برای دنبال‌کردن؛
  14. followers# برای نشان‌دادن تعداد دنبال‌کنندگان؛
  15.  aesthetic# برای محتوای با زیبایی‌شناسی بالا؛
  16.  viral# برای محتوایی که هدف ویروسی‌شدن دارد؛
  17.  viralpost# برای پست‌هایی که ویروسی شده‌اند؛
  18.  foryoupage# همانند fyp، برای نمایش در صفحه اصلی؛
  19. meme# برای محتوای طنز و میم؛
  20.  funny# برای محتوای خنده‌دار؛
  21. funnyvideos# برای ویدیوهای خنده‌دار؛
  22.  cute# برای محتوای بامزه؛
  23. fun# برای محتوای سرگرم‌کننده؛
  24.  music# برای محتوای موسیقی؛
  25. musically# برای ویدیوهای موسیقی‌دار؛
  26.  happy# برای محتوای شاد؛
  27. fashion# برای محتوای مد و فشن؛
  28.  fashiontiktok# برای ویدیوهای مد در تیک تاک؛
  29.  fashioninspiration# برای الهام‌بخشی در زمینه مد؛
  30. fashiondesigner# برای طراحان مد؛
  31. comedy# برای محتوای کمدی؛
  32.  tiktokcomedy# برای کمدی‌های تیک تاک؛
  33.  comedyvideo# برای ویدیوهای کمدی؛
  34. comedychallenge# برای چالش‌های کمدی؛
  35.  featureme# برای جلب توجه و نمایش در صفحه اصلی؛
  36. followforfollowback# برای تبادل دنبال‌کردن؛
  37. tiktokmademebuyit# برای محصولاتی که برای تیک تاک خریداری شده‌اند.

محبوب ترین هشتگ ها در تیک تاک

  1. trend# برای محتوایی که به‌دنبال روندهای محبوب است؛
  2. music# برای محتوای موسیقی؛
  3.  dance# برای ویدیوهای رقص؛
  4. comedy# برای محتوای کمدی؛
  5. funny# برای محتوای خنده‌دار؛
  6. travel# برای محتوای مربوط به سفر؛
  7.  food# برای محتوای غذا و آشپزی؛
  8. beauty# برای محتوای زیبایی و آرایش؛
  9. fitness# برای محتوای ورزشی و تناسب اندام؛
  10. fashion# برای محتوای مد و فشن؛
  11.  pets# برای محتوای حیوانات خانگی؛
  12. diy# برای محتوای کارهای دستی و خودساخته؛
  13. lifehacks# برای ترفندهای زندگی؛
  14. tutorial# برای آموزش‌های گام‌به‌گام؛
  15. challenge# برای چالش‌های محبوب؛
  16. duet# برای ویدیوهای دوئت با دیگر کاربران؛
  17. reaction# برای ویدیوهای واکنش؛
  18.  meme# برای محتوای طنز و میم؛
  19. tiktokchallenge# برای چالش‌های محبوب تیک تاک؛
  20. tiktokviral# برای محتوایی که هدف ویروسی‌شدن دارد؛
  21.  tiktoktravel# برای محتوای مربوط به سفر؛
  22. tiktokers# برای جامعه کاربران تیک تاک؛
  23. aesthetic# برای محتوای با زیبایی‌شناسی بالا؛
  24. happy# برای محتوای شاد؛
  25. cute# برای محتوای بامزه؛
  26. family# برای محتوای خانوادگی.
  27. friends# برای محتوای دوستانه؛
  28. art# برای محتوای هنری؛
  29. gaming# برای محتوای بازی و گیمینگ؛
  30. sports# برای محتوای ورزشی؛
  31. technology# برای محتوای فنّاوری و تکنولوژی؛
  32. nature# برای محتوای طبیعت و محیط‌زیست؛
  33. travelgram# برای تصاویر و ویدیوهای سفر؛
  34. ootd (Outfit of the Day)# برای نمایش استایل روزانه.

چگونه بهترین هشتگ‌های ترند تیک تاک را پیدا کنیم؟

بهترین هشتگ‌ های تیک تاک برای پیدا کردن بهترین هشتگ‌‌های تیک تاک به صورت ماهانه می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مختلف استفاده کنید. در ادامه چند مرحله را برای پیدا کردن بهترین هشتگ‌ها توصیف می‌کنم:

1. مطالعه و پیگیری ترند‌ها: واحد مهمی از توسعه هشتگ‌های موفق، مطالعه ترند‌ها است. در شبکه‌های اجتماعی معمولاً ترند‌های ماهانه و هفتگی منتشر می‌شوند. به ترند‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی خود دقت کنید تا به ایده‌های خوبی دست پیدا کنید.

2. استفاده از ابزارهای تحلیلی: برخی ابزارهای تحلیلی مانند “Google Trends” و “Hashtagify” به شما کمک می‌کنند تا هشتگ‌های پرطرفدار در یک ماه خاص را بررسی کنید. این ابزارها معمولاً آمار مربوط به میزان استفاده از هشتگ‌ها، موقعیت جغرافیایی، وابستگی به رویدادهای خاص و اطلاعات مرتبط را فراهم می‌کنند.

3. بررسی رقبا: مشاهده هشتگ‌هایی که رقبای شما در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، می‌تواند به شما ایده‌های خوبی بدهد. اگر هشتگ‌هایی وجود دارد که با محتوای شما مطابقت دارند، می‌توانید از آنها الهام بگیرید.

4. مطالعه اخبار و رویدادها: رویدادهای جاری، فصلی یا مربوط به تاریخ‌های خاص می‌توانند به شما ایده‌های هشتگ‌های ماهانه بدهند. اخبار مهم، جشنواره‌ها، روزهای ملی یا جهانی و رویدادهای مشابه می‌توانند به عنوان منبع اصلی الهام برای هشتگ‌ها خدمت کنند.

5. تست و تجزیه و تحلیل: پس هشتگ‌هایی که به نظرتان جذاب می‌آیند را تست کنید و تجزیه و تحلیل کنید. مشاهده تعداد پست‌ها و بازخوردها به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید کدام هشتگ‌ها بهترین عملکرد را دارند.

در نهایت مهم‌ترین نکته این است که هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که با محتوای شما همخوانی دارند و مخاطبان خود را به خود جلب کنند. همچنین اهمیت دادن به تعاملات و پاسخ به کاربرانی که از هشتگ‌های شما استفاده می‌کنند، می‌تواند به افزایش تاثیرگذاری هشتگ‌های شما کمک کند.

 

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

 

هشتگ گذاری در تیک تاک

هشتگ گذاری در تیک تاک یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش دیده‌شدن محتوا و جذب مخاطب است. استراتژی هشتگ‌گذاری شامل انتخاب هشتگ‌هایی است که مرتبط با محتوای شما هستند و همزمان، قابلیت جذب توجه کاربران را دارند. در ادامه چند نکته کلیدی برای استفاده از هشتگ‌ها در تیک تاک آورده‌ایم:

انتخاب هشتگ‌های مرتبط

انتخاب هشتگ‌های مرتبط برای محتوای شما در تیک تاک یک استراتژی حیاتی است که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر دیده‌شدن و تعامل با محتوای شما داشته باشد. در ادامه چند راهنمایی برای انتخاب هشتگ‌های مؤثر آورده‌ایم:

شناخت مخاطب

درک کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه نوع محتوایی را ترجیح می‌دهند. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که با علایق آن‌ها همخوانی دارد.

تحقیق کلیدواژه‌ها

از ابزارهای تحقیق کلیدواژه استفاده کنید تا بفهمید کدام هشتگ‌ها بیشترین جست‌وجو را دارند و چگونه می‌توانید آن‌ها را در محتوای خود به‌کار ببرید.

بررسی رقبا

نگاهی به هشتگ‌هایی که رقبای شما استفاده می‌کنند بیندازید. این می‌تواند به شما ایده‌هایی برای هشتگ‌های جدید بدهد و همچنین به شما نشان دهد که چه چیزی در صنعت شما محبوب است.

ترکیب هشتگ‌های عمومی و خاص

در استفاده از هشتگ‌ها برای افزایش دیده‌شدن و جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، ترکیبی از هشتگ‌های عمومی و خاص می‌تواند بسیار مؤثر باشد. در ادامه چند نکته برای ایجاد ترکیب مناسب هشتگ‌ها آورده‌ایم:

تحقیق و انتخاب هشتگ‌های مرتبط

از ابزارها و پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، توییتر یا ابزارهای تحقیق هشتگ برای شناسایی هشتگ‌های محبوب و مرتبط با صنعت، حوزه یا کمپین خاص خود استفاده کنید.

خاص و هدفمند باشید

استفاده از هشتگ‌های عمومی مانند love یا fun ممکن است محتوای شما را در معرض دید جمعیت بزرگ‌تری قرار دهد؛ اما ممکن است مخاطب مناسب برای کسب‌وکار شما را جذب نکند. به‌جای آن، از هشتگ‌های خاص‌تری استفاده کنید که بیشتر به محصولات، خدمات یا اهداف کمپین شما مرتبط هستند.

ترکیب هشتگ‌های محبوب و خاص

ترکیب هشتگ‌های محبوب و خاص، استراتژی خوبی است که شامل ترکیبی از هشتگ‌های محبوب با حجم جست‌وجوی بالا و هشتگ‌های خاص باشد. هشتگ‌های محبوب می‌توانند دیده‌شدن شما را افزایش دهند، در حالی که هشتگ‌های خاص می‌توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان هدفمندتری را جذب کنید.

مختصر و خوانابودن

هشتگ‌های طولانی و پیچیده می‌توانند برای خواندن و به‌خاطرسپردن دشوار باشند. هشتگ‌های خود را مختصر، ساده و قابل فهم نگه دارید. اگر هشتگ شما از چندین کلمه تشکیل شده است، هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید تا خوانایی بیشتری داشته باشد؛ مانند SocialMediaMarketing.

ایجاد هشتگ‌های برند

هشتگ‌های منحصربه‌فردی را که مخصوص برند یا کمپین شما هستند، توسعه دهید. هشتگ‌های برند نه‌تنها به ایجاد حس جامعه کمک می‌کنند؛ بلکه جست‌وجوی محتوای مرتبط با برند شما را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند.

نظارت و مشارکت

هوشیار باشید و عملکرد هشتگ‌های خود را زیر نظر داشته باشید. تعامل و دسترسی پست‌های خود را با استفاده از هشتگ‌های مختلف ردیابی کنید و در صورت لزوم استراتژی خود را تنظیم کنید. با کاربرانی که از هشتگ‌های شما استفاده می‌کنند با پسندیدن، نظردادن و به‌اشتراک‌گذاشتن محتوای آن‌ها، تعامل داشته باشید؛ زیرا به ایجاد حس مردمی بودن کمک می‌کند و تشویق بیشتر کاربران به استفاده از هشتگ‌های شما را فراهم می‌آورد.

از بارگذاری زیاد هشتگ‌ها خودداری کنید

از استفاده بیش‌ازحد هشتگ در یک پست خودداری کنید. هر پلتفرم محدودیت تعداد هشتگ‌های توصیه شده خود را دارد؛ اما به‌طور کلی، استفاده از 2 تا 5 هشتگ مرتبط در هر پست مؤثر است. استفاده از هشتگ‌های زیاد می‌تواند محتوای شما را اسپمی جلوه دهد.

 

 

منبع: وبسایت ادج ای تی

نظرات کاربران

Comments

نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.

نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.

لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.

از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.
edgeit