تاریخ انتشار پلی استیشن 6 لو رفت

تاریخ انتشار پلی استیشن 6

تاریخ انتشار پلی استیشن 6 یکی از خبرهای جذاب برای طرفداران پلی استیشن است. تا کنون طرفداران مجبور بودند تاریخ عرضه پلی استیشن 6 را بر اساس نسخه های قبلی کنسول پیش بینی کنند. طبق این پیش بینی ها زمان عرضه پلی استیشن 6 در سال 2028 تخمین زده شده بود اما براساس یک سند رسمی که توسط سونی به دادگاه ارائه شده زودتر از این تاریخ می توانیم شاهد عرضه نسل بعدی کنسول باشیم.
 

تاریخ انتشار پلی استیشن 6 لو رفت

بیایید نگاهی به تاریخ انتشار نسل های قبلی پلی استیشن های قبلی بیندازیم. به طور معمول، کنسول های پلی استیشن هر پنج تا هفت سال یکبار عرضه می شوند. PS2 چند سال پس از پلی استیشن اصلی سونی منتشر شد. شش سال و نیم طول کشید تا PS3 وارد بازار شد و هفت سال بعد PS4 وارد شد. اگر فرض کنیم که بین کنسول‌ ها فاصله زمانی هفت یا هشت ساله وجود دارد، پلی‌ استیشن 6 در سال 2028 وارد بازار خواهد شد. اما ….

تاریخ انتشار پلی استیشن 6 | شرکت سونی اسنادی را به دادگاه ارائه کرده که نشان می‌ دهد قرارداد مایکروسافت به فروش پلی‌ استیشن لطمه می‌ زند. در این اسناد در مورد تاریخ عرضه ای که سونی برای کنسول نسل بعدی خود در نظر گرفته است اطلاعاتی آورده شده است.

در صفحه 9 اسناد رسمی دادگاه آمده است: “مایکروسافت پیشنهاد داده است تا بازی های اکتیویژن را فقط تا سال 2027 در پلی استیشن در دسترس قرار دهد.”

با توجه به این اطلاعات رسمی محتمل ترین تاریخ برای انتشار پلی استیشن 6 تقریبا فصل تعطیلات 2027 خواهد بود.

سونی مطمئنا تا قبل از عرضه پی اس 6، PlayStation 5 Slim و PlayStation 5 Pro را عرضه خواهد کرد تا در حین کار روی پلی استیشن 6 مقداری پول اضافی از ما دریافت کنند!

 

آموزش ساخت ربات تلگرام

 

 

ویژگی های مورد انتظار پلی استیشن 6

تاریخ انتشار پلی استیشن 6 | با شروع ویژگی‌های واضحی که از کنسول نسل بعدی انتظار داریم، یک رابط کاربری به روز شده و یک طراحی فقط دیجیتالی باید در هسته PS6 باشد. با توجه به محبوبیت فروشگاه‌های پخش آنلاین و بازی‌های آنلاین، این امر بی‌معنی است. بیش از 50 درصد از گیمرها نسخه‌های دیجیتالی را خریداری می‌کنند و جامعه رایانه‌های شخصی چند سالی است که به فرمت فقط دیجیتالی رفته است.

علاوه بر این، کنسول آینده پلی استیشن 6 باید دارای سخت افزاری باشد که قادر به اجرای بازی های ویدیویی با وضوح حداکثر 8K باشد. انویدیا از سال 2020 کارت‌های ویدیویی «با قابلیت 8K» را می‌فروشد. اگرچه سخت‌افزار رایانه‌های شخصی قادر به اجرای بازی‌ها با وضوح 7680×4320 نیست، اما قرار است در چند سال آینده همه چیز تغییر کند.

ما هیچ اطلاعات قابل اعتمادی نداریم که دقیقاً به آنچه پلی استیشن 6 ارائه می دهد اشاره کند. خیلی زود است که چیزهایی از آزمایشگاه های مهندسی سونی به بیرون درز کند. تمام ویژگی هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت فقط حدس و گمان هستند.

 

 

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.