تنظیمات اینترنت همراه اول برای سامسونگ + 3 روش کاربردی

تنظیمات اینترنت ایرانسل برای سامسونگ

تنظیمات اینترنت همراه اول برای سامسونگ پس از بررسی قیمت گوشی‌های سامسونگ سرانجام یکی از مدل‌های ارائه‌شده در بازار را انتخاب و خریداری می‌کنید. گوشی به دست شما می‌رسد، برای اولین بار سیم‌کارت را درون خشاب قرار می‌دهید و گوشی را روشن می‌کنید. طبق چیزهایی که شنیده‌اید انتظار دارید اپراتور مدل گوشی شما را شناسایی و تنظیمات مربوط به اینترنت را برایتان ارسال کند.

 

اگرچه اکثر اوقات این اتفاق می‌افتد و بدون معطلی و دردسر خاصی می‌توان به اینترنت موبایل دسترسی داشت، اما خوب است بدانید که گاهی اوقات نیز این تنظیمات از سوی اپراتور ارسال نمی‌شود. فرقی نمی‌کند از سیم‌کارت همراه اول، رایتل یا ایرانسل استفاده کنید. اگر به هر دلیل پیامک حاوی تنظیمات اینترنت متناسب با نوع گوشی موبایل خود را از سوی اپراتور دریافت نکنید، باید این تنظیمات را به‌صورت دستی درخواست کنید.

 

 

تنظیمات اینترنت همراه اول برای سامسونگ

همراه اول اولین اپراتور تلفن‌همراه در کشور است که در حال حاضر نسل چهار و چهار و نیم اینترنت موبایل را در دسترس مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود قرار می‌دهد. اگر از سیم‌کارت این اپراتور در گوشی سامسونگ خود استفاده می‌کنید، با سه روش می‌توانید تنظیمات اینترنت را اعمال کنید:

 

 

روش اول) استفاده از کد دستوری

کدهای دستوری همیشه یکی از راه‌های سریع و دم‌دستی برای فعال‌سازی/غیرفعال‌سازی تنظیمات و قابلیت‌های خاص در هر اپراتوری به حساب می‌آید. با شماره‌گیری کد دستوری #۲۳۱*۱۰* با سیم‌کارت همراه اول خود می‌توانید از این اپراتور درخواست کنید تا تنظیمات اینترنت را برایتان ارسال کند.

با این کار، پیغام «نتیجه فعال‌سازی اینترنت همراه اول از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد» نمایش داده می‌شود. معمولا پس از چند لحظه پیامکی از Hamrahaval دریافت می‌کنید که در آن تنظیمات اینترنت مخصوص گوشی شما ارائه شده است و کافیست این تنظیمات را ذخیره کنید.

 

 

روش دوم) درخواست تنظیمات با پیامک

تنظیمات اینترنت همراه اول برای سامسونگ | روش دیگری که می‌توانید از آن برای فعال‌سازی اینترنت و اعمال تنظیمات بهینه استفاده کنید، ارسال پیامک به شماره ۸۰۰۸ است. برای مثال اگر از گوشی Galaxy A54 سامسونگ استفاده می‌کنید کافیست مدل دقیق این گوشی را در پیامک نوشته و به این سرشماره ارسال کنید و منتظر دریافت پاسخ از اپراتور بمانید. پس از چند لحظه، همراه اول تنظیمات اینترنت مناسب گوشی شما را ارسال می‌کند که به‌راحتی می‌توانید آن را ذخیره کنید.

 

حل مشکل انتن ایفون + 2024

 

روش سوم) انجام تنظیمات به صورت دستی

اگر هیچ‌کدام از دو روش بالا نتیجه نداد، می‌توانید به‌صورت دستی تنظیمات اینترنت همراه اول را اعمال کنید. به این منظور به بخش تنظیمات (Settings) گوشی رفته و سپس به قسمت ارتباطات (Connections) بروید.

حالا شبکه موبایل (Mobile Network) را انتخاب کرده و سپس روی «Access Point Names» ضربه بزنید.

 

اگر از یک گوشی دو سیم‌کارت مانند Galaxy S23 FE استفاده می‌کنید و هر دو سیم‌کارت فعال است، در انتهای صفحه SIM 1 و SIM 2 را مشاهده خواهید کرد. سیم‌کارت موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

تنظیمات اینترنت همراه اول برای سامسونگ

 

 

حالا در بالای صفحه بر روی گزینه «Add» ضربه بزنید.

 

 

تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ برای همراه اول، رایتل و ایرانسل

 

در بخش Names عبارت MCI-Internet را وارد کرده و سپس در بخش APN عبارت mcinet را وارد کنید. 

 

حالا بر روی حباب کناری APN ساخته شده ضربه بزنید تا این APN انتخاب شود.

 

 

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.