edgeit



جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقایسه

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی 2024

دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فعالیت در آن نیازمند ساخت حساب کاربری یا همان اکانت است. بنابراین زمانی که شما دیگر مایل به استفاده از این اپلیکیشن‌ها نباشید، تنها با پاک کردن برنامه از روی گوشی موبایل یا سیستم خود، نمی‌توانید اطلاعات خود را به طور کلی از بین ببرید. برای این امر لازم است اکانت اینستاگرام را به طور دائمی حذف کنید که اصطلاحا به آن دیلیت اکانت می‌گوییم.

 

منظور از دیلیت اکانت اینستاگرام، حذف دائمی حساب کاربری خود در اینستاگرام است. به عبارت دیگر زمانی که کاربر، اکانت یا حساب کاربری خود را به طور کامل پاک می‌کند، تمامی پست‌ها، استوری‌ها و اطلاعات ذخیره شده به طور کامل از بین می‌رود و دیگر نه خود کاربر و نه اینستاگرام هیچ‌گونه دسترسی به پیج و اطلاعات آن نخواهند داشت.

دیلیت اکانت اینستاگرام  مخصوص زمانی است که می‌خواهید برای همیشه با اینستاگرام خداحافظی کنید. در واقع پس از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، برنامه اینستاگرام برای یک بازه زمانی ۱ ماهه، پیج فرد را به حالت مخفی درمی‌آورد و کاربر همچنان در این مدت می‌تواند با لاگین‌ کردن مجدد، وارد حساب کاربری خود شده و پیج خود را برگرداند.

در صورتی که این بازه زمانی تمام شود و هیچ‌گونه بازگشت و لاگینی صورت نگیرد، پیج شخص به طور کامل و غیر قابل بازگشت حذف می‌گردد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید برای مدتی از این اپلیکیشن دور باشید ولی همچنان پیج خود را حفظ کنید، باید از دیلیت اکانت موقت یا دی‌اکتیو کردن اینستاگرام استفاده کنید.

 

 

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی

دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت و دائمی

 

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی و هم از طریق سایت  اینستاگرام امکان‌پذیر است. خوشبختانه امکان حذف حساب کاربری از طریق خود برنامه اینستاگرام در نسخه‌های جدید به وجود آمده است.

فرض کنید شما از گوشی ای مثل سامسونگ galaxy a54 استفاده میکنید؛ برای حذف دائمی حساب کاربری خود در اینستاگرام از طریق گوشی باید مراحل بعدی را به درستی انجام دهید. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به منوی تنظیمات (Setting) بروید. در بخش تنظیمات گزینه کمک (Help) را انتخاب کنید. سپس در منوی Help از بین سه گزینه موجود، گزینه Help Center را انتخاب نمایید. در منوی Help Center با لیستی از گزینه‌ها مواجه می‌شوید که برای ادامه دیلیت اکانت باید گزینه managing Your Account را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، در بین گزینه‌ها به دنبال عبارت Delete Your Account گشته و آن را انتخاب کنید.

در صفحه جدید با عباراتی مواجه می‌شوید که برای حذف دائمی و موقتی اکانت اینستاگرام شما به کار می‌رود. جهت حذف دائمی اکانت، گزینه How Do I Delete My Instagram Account? را انتخاب کنید و برای حذف موقت باید به سراغ گزینه How Do I Temporarily Disable My Instagram Account? بروید.

در بین گزینه‌های موجود روی گزینه آبی رنگ Delete your Account Page رفته و آن را انتخاب کنید. پس از آن باید با وارد کردن اطلاعات حساب از جمله نام کاربری و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود شوید. البته اگر از قبل اطلاعات خود را در سایت وارد کرده باشید، دیگر نیازی به گذراندن این بخش نیست.

سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید علت دیلیت اکانت کردن خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. پس از انتخاب دلیل، لازم به وارد کردن رمز عبور بوده و سپس می‌توانید با انتخاب گزینه Delete مراحل حذف پیج خود را کامل کنید.

 

آموزش اسکرین شات گرفتن در ایفون

 

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق سایت

 

دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت و دائمی

 

برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام از طریق گوگل باید ابتدا وارد سایت اینستاگرام شده و به صفحه Delete Your Account مراجعه کنید. سپس باید اطلاعات حساب خود از جمله نام کاربری و پسورد خود را وارد کرده تا به صفحه دیلیت اکانت منتقل شوید. پس از آن باید دلیل دیلیت اکانت انتخاب کرده و با وارد کردن مجدد رمز عبور و انتخاب گزینه Delete حذف اکانت خود را نهایی کنید.

در این مرحله اینستاگرام برای تایید نهایی از شما سوال می پرسید که در صورت مطمئن بودن در خصوص حذف اکانت اینستاگرام باید روی دکمه OK کلیک کنید. بعد از دلیت اکانت دائمی اینستاگرام با پیغام Your account has been removed. We’re sorry to see you go مواجه خواهید شد مبنی بر اینکه که دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم صورت گرفته است.

در نظر داشته باشید که موعد پنهان ماندن دائم اکانت اینستاگرام شما زیر صفحه نوشته شده است و شما تا این تاریخ فرصت دارید تا دوباره به حساب اینستاگرام خود لاگین شده و فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام را متوقف کنید. در این بازه زمانی اطلاعات اکانت اینستا شما به حالت مخفی درمی‌آید و اسم شما برای افرادی که از طریق دایرکت با آنها چت داشته‌اید نیز به صورت Instagram user نمایش داده خواهد شد.

 

/

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.