لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول چگونه است؟

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول همانطور که می‌دانید، خیلی از کسب و کار‌ها، از طریق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به کاربران، خود را معرفی می‌کنند و کاربران را از جشنواره‌ها یا تخفیف‌های ویژه مطلع می‌سازند. در این صورت ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از رایج‌ترین راه‌های بازاریابی به شمار می‌رود و می‌تواند سود بالایی را برای کسب و کار‌ها و مشاغل مختلف به ارمغان بیاورد. در این بین، بسیاری از کاربران از دریافت چنین پیامک‌های تبلیغاتی نا‌راضی هستند و خواهان غیر فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی می‌باشند.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول شما می‌توانید برای غیر فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی از کد‌های دستوری معرفی شده از سمت اپراتور‌های تلفن همراه خود استفاده کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت SMS های تبلیغاتی را غیر فعال کنید. علاوه بر استفاده از کد‌های دستوری می‌توانید از روش‌های دیگری همچون تنظیمات خود گوشی برای غیر فعال کردن پیام‌های تبلیغاتی استفاده کنید و هیچ‌گونه پیامی از سمت اپراتور‌های مختلف یا کسب و کار‌های متفاوت دریافت نکنید.

 

آموزش غیرفعال کردن دانلود خودکار تلگرام در آیفون

 

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

  • اولین روش که بسیار ساده و رایج می‌باشد، استفاده از کد دستوری 8999 است که به شما اجازه می‌دهد در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، عدد 1 را به این سر‌شماره ارسال کرده و دیگر پیام‌های این‌چنینی را دریافت نکنید.
  • اما روش دیگری نیز وجود دارد که از نظر بسیاری از کاربران مقداری زمانبر است و با استفاده از شماره پرونده نوشته شده روی قبض تلفن همراه انجام می‌شود؛ در این روش شما باید با استفاده از گوشی همراه با 9990 یا با شماره 09129990 از طریق خط ثابت تماس بگیرید و سپس با شماره گیری عدد 0 با کارشناسان ارتباط برقرار کنید؛ بعد از آن اطلاعاتی مانند شماره پرونده، صاحب و شماره خط را به کارشناس مربوطه بدهید تا ارسال پیامک غیر فعال شود.

 

 

 

 

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.