مخفی کردن شماره تماس در ایفون + 2 روش

مخفی کردن شماره تماس در ایفون

مخفی کردن شماره تماس در ایفون را امتحان نکرده اید؟ گاهی اوقات دلتان نمی‌خواهد که شماره تلفن شما اشتباهی دست کسی بیفتد. به همین منظور شما می‌توانید تماس‌های کاری برقرار کرده و برای دسترسی به افرادی که از طریق چند کمپانی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید و اطمینان لازم برای اعتماد به آن‌ها را ندارید، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید. در این شرایط، شما باید شماره تلفن خود را مخفی کرده و اجازه ندهید که افراد به آن دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب حریم خصوصی شما نیز به طور کامل محافظت خواهد شد.

 

با تمام راه‌های مسدود کردن شماره تلفن خود را در دستگاه‌های آیفون در ادامه لیست خواهیم کرد. فقط به خاطر داشته باشید که بسیاری از افراد به صورت خودکار، تماس‌های تلفنی را از شماره‌های ناشناس رد می‌کنند، بنابراین ممکن است که با این کار تلفن شما را پاسخ ندهند.

 

 

روش های مخفی کردن شماره تماس در ایفون

۱. شماره گیری *67 قبل از شماره‌ای که می‌خواهید با آن تماس بگیرید

مخفی کردن کالر آی دی در آیفون

 

مخفی کردن شماره تماس در ایفون ساده‌ترین راه برای مخفی کردن شماره خود، شماره گیری *67 در ابتدای شماره تلفی است که می‌خواهید با آن تماس بگیرید. اگر از این روش برای مخفی کردن شناسه تماس گیرنده خود برای مخاطبینی استفاده می‌کنید که قبلا روی تلفن شما ذخیره شده‌اند، بهتر است که آن را جایی یادداشت کرده یا در کلیپ برد خود ذخیره کنید. سپس آن را به صورت دستی همراه با *67 وارد کنید.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید شماره تلفن خود را هنگام تماس با شماره 555-555-5555 مخفی کنید، باید *67-555-555-5555 را شماره گیری کنید.

هنگامی که از *67 برای تماس با کسی استفاده می‌کنید، عباراتی مانند No Caller ID، Private، Blocked یا عباراتی مانند این‌ها برای مخاطب شما نشان داده خواهد شد. استفاده از *67 کاملا رایگان است و هر زمان که دوست داشتید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

از آنجایی که شما برای تمام تماس تلفنی‌هایی که می‌خواهید مخفی باشند، باید از *67 در ابتدای آن‌ها استفاده کنید، برای راحت‌تر شدن کار، می‌توانید روش‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنیم را مورد استفاده قرار دهید.

 

تمامی کدهای مخفی گوشی شیائومی آپدیت 1403

 

2. بلاک کردن کالر آی دی مستقیما از ارائه دهنده سرویس خط

مخفی کردن شماره تماس در ایفون اگر نمی‌توانید گزینه‌ای را برای بلاک کردن شماره خود یا مخفی کردن کالر آی دی در تنظیمات گوشی پیدا کنید، بهتر است که مستقیما از طریق فراهم کننده سرویس خط خود اقدام به مسدود کردن شماره تلفن خود کنید.
اکثر شرکت‌های مخابراتی به شما اجازه نمی‌دهند که شماره خود را در تنظیمات دستگاه مسدود کنید، اما این امکان را در برنامه‌ی اختصاصی خودشان صادر فراهم کرده‌اند. اگر اینگونه نیست، شما باید با شرکت مربوطه تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید که شماره شما را بلاک کنند.

تقریبا مانند روش‌های قبل، مسدود کردن شماره خود، باعث می‌شود که کالر آی دی مخفی شده و بدین ترتیب شماره شما برای مخاطبین نمایش داده نخواهد شد. اگر می‌خواهید که این تنظیم را برای برخی از تماس‌های خود غیرفعال کنید، می‌بایستی *82 را در ابتدا شماره گیری کرده و این تنظیمات را برای این شماره خاص غیرفعال کنید.

 

 

 

 

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.