edgeit

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام  در جواب سوال بالا باید بگوییم اینستاگرام به تازگی این قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

بنابراین اگر صاحب کسب و کار کوچک یا بزرگ در اینستا هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید زیرا در این متن به شما فعال سازی تگ محصول اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

 

 

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام

این ویژگی که به تازگی به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده است بسیار کاربردی می‌باشد. شما می‌توانید با افزودن تگ قیمت در اینستاگرام محصولات خود را قیمت گذاری کنید.

همچنین با افزودن تگ محصول در اینستاگرام کاربران به راحتی می‌توانند اقدام به خرید کنند.

برای فعالسازی تگ محصول اینستاگرام در ایران  باید در یکی از کشورهای مورد تایید، حساب اینستاگرامی داشته باشید. در حال حاضر این قابلیت برای بعضی از کشورها فعال شده است.

 

از کجا بفهمیم هاید استوری شدیم

 

آموزش فعال سازی تگ محصول (تگ قیمت) در اینستاگرام

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام  از مزیت‌های فعالسازی تگ محصول در اینستاگرام می‌توانیم به کوتاه شدن پروسه خرید آنلاین از اینستاگرام، امکان فروش مستقیم محصول از اینستاگرام و افزایش فروش اشاره کنیم.

برای فعالسازی این ویژگی مراحل پایین را طی کنید و قبل از آن، این نکته را به یاد داشته باشید که  تگ محصول برای پیچ های ایرانی فعال نمی‌شود و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال مسدود شدن اکانت و سایر مشکلات مربوطه نداریم؛ بنابراین در این مورد محتاط باشید.

برای استفاده از این قابلیت حتما باید در یکی از کشورهایی باشید که مورد تایید اینستاگرام است. این کشورها در حال افزایش هستند و عبارتند ازبریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند، سوئیس، ایرلند، آفریقای جنوبی، بلژیک، اتریش، پرتغال، لهستان، یونان، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، رومانی، نروژ، مجارستان، بلغارستان، کرواسی، فنلاند لتونی، لیتوانی، اسلوونی، لوکزامبورگ، برزیل، آرژانتین، مکزیک، پرو، اروگوئه، پاراگوئه، مالت، اکوادور، پاناما، بلیز، جمهوری دومینیکن، استرالیا، نیوزیلند، کره، ژاپن.

 

 

فعالسازی تگ محصول

در قدم اول حساب اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.

حال حساب اینستاگرام خود را به بخش تجاری فیس بوک اضافه کنید.

برای ایجاد صفحه تجاری در فیس بوک مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا گزینه create را انتخاب کنید.
  • بعد page را بزنید.
  • حال گزینه Business or Brand  را برای ساخت پیج تجاری انتخاب نمایید.
  • نام و دسته بندی پیج تجاری خود را وارد نمایید.

پس از انجام مراحل بالا پیج تجاری شما ساخته می‌شود. حال لازم است اکانت شما به فیسبوک متصل شود. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک

  • در پروفایل شخصی خود گزینه settings را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Account و  linked Accounts  را انتخاب کنید.
  • در این قسمت از لیست شبکه‌های اجتماعی قابل اتصال facebook را انتخاب کنید.
  • اطلاعات ورود به اکانت فیس بوک را انتخاب کنید.
  • گزینه continue را بزنید.
  • در مقابل facebook نام کاربری اکانت فیس بوکتان به رنگ آبی نشان داده شده است آن را انتخاب نمایید و مجددا گزینه continue را بزنید.
  • برای اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام در فیس بوک گزینه start sharing to facebook را انتخاب نمایید.

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام  بعد از انجام مراحل بالا وقت آن رسیده کاتالوگ محصولات خود را در فیس بوک ایجاد کنید.

 

برای ایجاد کاتالوگ محصولات مراحل پایین را انجام دهید.

  • ابتدا یک فروشگاه فیس بوک ایجاد کنید.
  • برای انجام این کار به مسیر Settings رفته سپس Template and Tabs را انتخاب کنید.
  • حال گزینه settings مقابل تب shop را انتخاب نمایید و روی لینک ظاهر شده ضربه بزنید.
  • هم اکنون محصولات خود را به فروشگاه‌تان اضافه نمایید. برای انجام این کار روی دکمه add product کلیک کنید.
    نکته: در صورتی که محصولی را به اشتباه معرفی کردید می توانید آن را ویرایش و یا حذف نمایید.
  • پس از افزودن محصول باید منتظر تایید محصول از سوی فیس بوک باشید. در صورتی که محصول شما تایید نشد اطلاعات آن را کمی ویرایش کنید.

حال صبر کنید تا فروشگاه اینستاگرام پیام start tagging product on instagram  را ارسال کند.

در هنگام انتشار پست در بخش کپشن گزینه tag product در زیر tag people قرار دارد.

و در آخر شما باید برای افزودن تگ خرید در اینستاگرام در هنگام انتشار پست در مرحله آخر گزینه tag product را انتخاب نمایید.

 

سوالات متداول

از این قابلیت اینستاگرام در ایران هم می‌شود استفاده کرد؟

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام  این نکته را به یاد داشته باشید که  تگ محصول برای پیچ های ایرانی فعال نمی‌شود و شما باید در یکی از کشورهای مورد تایید، حساب اینستاگرامی داشته باشید. این کشورها در حال افزایش هستند و عبارتند از: بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند، سوئیس، ایرلند، آفریقای جنوبی، بلژیک، اتریش، پرتغال، لهستان، یونان، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، رومانی، نروژ، مجارستان، بلغارستان، کرواسی، فنلاند لتونی، لیتوانی، اسلوونی، لوکزامبورگ، برزیل، آرژانتین، مکزیک، پرو، اروگوئه، پاراگوئه، مالت، اکوادور، پاناما، بلیز، جمهوری دومینیکن، استرالیا، نیوزیلند، کره، ژاپن.

برای استفاده از تگ محصول اینستاگرام آیا نیاز به حساب تجاری در فیسبوک داریم؟

نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام  بله_ حتما باید در فیسبوک حساب تجاری داشته باشد و حساب اینستاگرام‌تان را به آن متصل کنید. نحوه ساخت حساب تجاری در فیسبوک و اتصال آن به اینستاگرام را کامل در متن مقاله توضیح دادیم.

آیا باید حساب اینستاگرام‌مان تجاری باشد تا از قابلیت تگ قیمت استفاده کنیم؟

بله_ برای استفاده از این قابلیت چند شرط وجود دارد و یکی از آنها داشتن حساب بیزینسی اینستاگرام است.برای آگاهی بیشتر متن مقاله را کامل مطالعه کنید.

 

منبع: وبسایت ادج ای تی
نوشته های مشابه

نظرات کاربران

Comments

نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.

نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.

لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.

از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.
edgeit