وان پلاس ۱۲ زودتر از موعد روانه بازارهای جهانی خواهد شد

oneplus 12

وان پلاس ۱۲ زودتر از موعد روانه بازارهای جهانی خواهد شد

 

روز گذشته، افشاگری به نام Yogesh Brar برنامه زمانی معرفی محصولات مختلف وان پلاس را فاش کرد. طبق گفته این افشاگر، وان پلاس ۱۲ در ماه دسامبر سال جاری برای بازار چین معرفی خواهد شد و سپس با وقفه‌ای دو ماهه در ماه فوریه سال ۲۰۲۴ برای بازار جهانی عرضه می‌شود. برای مقایسه، وان پلاس ۱۱ نیز با زمان‌بندی مشابه در اوایل ماه فوریه سال ۲۰۲۳ برای بازارهای جهانی رونمایی شد.

حالا اما افشاگری دیگر موسوم به Max Jambor این گزارش را رد و ادعا کرده است که وان پلاس ۱۲ زودتر از آنچه قبلا تصور می‌شد در اختیار بازارهای بین‌المللی قرار خواهد گرفت. این افشاگر اعلام کرده است که پرچمدار وان پلاس به جای ماه فوریه در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید.

وان پلاس ۱۲ زودتر از موعد روانه بازارهای جهانی خواهد شد

این افشاگر البته قبلا تایید کرده بود وان پلاس ۱۲ در ماه دسامبر برای بازار چین معرفی خواهد شد و ظاهرا تغییری در زمان‌بندی رونمایی این گوشی در بازار خانگی وجود نخواهد داشت.

در گزارش Yogesh Brar همچنین ذکر شده بود که اولین گوشی تاشو این برند یعنی وان پلاس اوپن نیز در ماه اوت معرفی خواهد شد. در این راستا، شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که وان پلاس اوپن در تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) رونمایی می‌شود. به علاوه، در همین بازه زمانی شاهد رونمایی از محصول پرچمدار وان پلاس Ace 2 پرو نیز خواهیم بود که اولین گوشی وان پلاس با رم ۲۴ گیگابایتی به شمار می‌رود.

این مطلب برای شما مفید بوده است؟
منبع: وبسایت ادج ای تی
نظرات کاربران
نظرات توهین آمیز، نژاد پرستانه و زننده تایید نخواهد شد.
نظراتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند و یا لینک سایر وبسایت ها در آن باشد تایید نمی شود.
لطفا در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده نفرمایید.
از ارسال کامنت نامرتبط با موضوع این مقاله پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

edgeit
مدل گوشی مورد نظر خود را در کادر زیر وارد نمایید.